.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات برجسته ترین شاخص انقلاب

شمال نيوز: استاندار مازندران با تاکید بر حضور پرشور مردم در حماسه حضور 24 خرداد، اظهار داشت: انتخابات برجسته ترین شاخص انقلاب اسلامی است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، سید علی اکبر طاهایی شامگاه چهار شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نقشه های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام اسلامی خنثی می کند.

وی با بیان اینکه قدرت انتخاب اصلح را باید در بین  دانش آموزان افزایش داد، تصریح کرد: نباید در انتخاب دانش آموزان دخالت کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه انسان به معنای توحیدی یک انسان کامل و جامع است، گفت: نامزدهای انتخاباتی از حقوق عمومی و بیت المال برای مطرح ساختن خود استفاده  نکنند.

طاهایی با اعلام اینکه بسیج جوهره و آمیزه انبیای الهی است، یادآور شد: تفکر الهی و توحیدی که اصلی ترین شاخصه در برنامه درسی و آموزشی بوده بیشتر به آن توجه شود.

وی به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی راهیان نور در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به  مشکلات اعتباری، آموزش و پرورش توانست دانش آموزان را جهت آشنایی با جبهه های جنگ اعزام کند.

افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش 25 درصدی حقوق 42 هزار فرهنگی در استان خبر داد.

محمد علی امیری نیز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: بیش از یک سوم دانش آموزان مازنی در مسابقات قران و نماز استان که در اردوگاه دانش اموزی میرزا کوچک خان جنگلی رامسر در حال برگزاری است شرکت کردند.

وی افزود: 57 نفر از دانش آموزان مازندرانی برای زیارت خانه خدا به سرزمین وحی اعزام شده که هم اکنون در مدینه منوره  برای به جای آوردن مناسک حج حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مجتمع آموزش و پرورش رویکرد روستایی داشته و توجه آن به نقاط محروم جامعه  است، موضوع کیفی سازی آموزش در مدارس استان به طور جدی پیگیری می شود.

امیری افزود: در نوروز 92 حدود 718  هزار نفر روز مسافر در 477 مدرسه، مراکز اقامتی فرهنگیان، اردوگاه و دانشگاه اسکان یافتند./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.